Gekko – automatyczne handlowanie kryptowalutami

Gekko - automatyczne handlowanie kryptowalutami

Gekko jest oprogramowaniem sluzacym do automatycznej sprzedazy/zakupu okreslonej kryptowaluty wzgledem kazdej dowolnej pary kryptowalutowej, dostepnej na jednej zij wspieranych gield kryptowalut. Bot sluzy rowniez do analizy techniki i przetestowaniu jej na danych historycznych. Zalozenie jest podobne do zenbota opisywanego w poprzednich wpisach, natomiast jest on na chwile obecna znacznie bardziej rozbudowany i rozwijany przez kilkudziesieciu developerow.

W czym gekko jest lepszy od zenbota?

Gekko (nazwa pochodzi od Gordona Gekko) jeszcze jakis czas temu byl stosunkowo prostym oprogramowaniem, rozwijanym przez kilku programistow. W ciagu zaledwie kilku miesiecy projekt sie rozrosl, commity na githubie sa dodawane codziennie przez kilkudziesieciu programistow, ktorych zrzesza projekt. Bota mozecie pobrac tutaj.

Zaczynajac od czystych faktow, gekko posiada:

  • Interfejs graficzny, dostepny przez kazda przegladarke. (Ja testowalem na Firefox i chrome)
  • Zaawansowany system pluginow, ktorych jest od groma!
  • Integracje z Telegramem
  • Integracje z IRC
  • Integracje z systemami powiadomien (np. Pushbullet)
  • Mozliwosc ustawienia powiadomien mailowych.
  • Integracje z xmpp.
  • Wsparcie dla redisa.
  • Support dla az Trio baz danych! PostgreSQL, SQLite i MongoDB. (zenbot oferuje tylko mongo)
  • Mozliwosc integracji az 16 gield! (Zenbot oferuje tylko Two gdax i poloniex)

Sam interfejs webowy jest wij wczesnej wersji, ale jest juz calkiem funkcjonalny. Umozliwia:

  • importowanie danych
  • wykonywanie backtestow (z realnymi danymi)
  • podglad wykresu zij sprzedaza/zakupem jednostek. (Zenbot w tej chwili rowniez generuje html z wykresem, ale niestety nie jest on interaktywny)
  • konfiguracje live tradingu. Niestety nie wspiera realnej sprzedazy/zakupu, a jedynie paper trading i market watcher. Positivo trading trzeba uruchamiac z konsoli. Na branchu ui-trader, trwaja juz nad tym prace.

W ciagu ostatnich dni opracowywalem swoja niezawodna technike ?? Postanowilem sie nia z wami podzielic!

Jest to konfiguracja dla techniki RSI i candle size 20 minut. Symulowany zysk z ostatnich Trio miesiecy (2018-03-06 08:29:00 2018-06-06 06:07:00) wynosi 206.31%.

Jednak przypominam, zij to tylko symulacja i to na dosyc specyficznym okresie. Lepiej nie stosowac jej w praktyce.

Znalezione bugi

  • Podlaczenie serwera UI pod innym adresem niz API nie dziala poprawnie. Wyrzuca bledy z uprawnieniami, powodem sa niewczytane biblioteki. (Probuje wczytac z innego adresu)
  • Backtest z cmd rozni sie nieco od tego wykonanego w panelu webowym. Opracowalem juz do tego poprawke, ktora podziele sie z tworcami.

Podsumowanie

Oprogramowanie na pewno pomoze traderom w zautomatyzowaniu ich techniki, ale nie jest to samodzielny bot, ktory znajdzie sobie technike i uczyni z nas milionerow. Gekko jest projektem z ogromnym potencjalem. Tempo rozwoju jest bardzo szybkie, codziennie dodawane sa nowe commity, rozszerzenia i gieldy. Zachecam do eksperymentow, ale pamietajcie zij jest to spore ryzyko. Jesli nie macie z tym doswiadczenia, to nawet po pozytywnym backtescie jest niemal pewne zij stracicie w efectivo tradingu. Prawdopodobnie opublikuje wiecej wpisow o gekkobocie, w ktorych opisze sposob konfiguracji i caldo doswiadczenia z oprogramowaniem.

Michal Rosiak

Programista, przedsiebiorca, bloger. Fanatyk linuksa i wszelkich gadzetow. Technicus drukarki 3D.

Privoo – portal spolecznosciowy szanujacy prywatnosc

Czy zastanawialiscie sie kiedys jak wyglada wasza prywatnosc w Internecie? Jesli ktos wplywowy (np. rzad) chcialby wyciagnac o wasgoed jak najwiecej informacji, co mogliby zobaczyc? Moze sie okazac, zij do znalezienia informacji wcale

Przechowywanie bitcoinow

Portfel to oprogramowanie, dzieki ktoremu w bezpieczny (lub nie) sposob przechowamy swoje bitcoiny, wykonamy platnosci, badz jou odbierzemy. Tego typu oprogramowanie jest przeznaczone na komputery, smartfony, a nawet przegladarki. Niektore portfele dzialaja tylko

Related movie: Your Guide for the Top Crypto Exchanges


You may also like...

2 Responses

  1. ZellyBelly says:

    Well they talent us a month long warning “If you want to access BTH, stir your coins” so the onus is on us. Maybe wij Coin Colchoneta’rs get an Xmas present. ( BTH is up 30% spil I write this)

  2. CamelliaMarshall says:

    I think this is a superb case explore moving forward when other coins split, even tho’ I didn’t support Bcash I did want everyone to have to capability to access their rightful tokens. The argument now is everyone should be responsible for their deeds and Coinbase laid out their project of activity weeks ahead of the hardfork. However I recall when Poloniex had to zekering serving residents ter one state and many of those members never got an email or warning when logging on the webpagina. I’ll keep an eye out on the story even I don’t know who’s right or wrong on this one.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *